عکس العمل مردم در مورد سخنرانی ا.ن در صدا و کودتا   2009-07-08 17:19:04


احمدی نژاد : از حضرت صاحب زمان برای تمام هدایت ها و لطف ایشان تشکر می کنم!! این جدی جدی فکر کرده امام زمان داره هدایتش می کنه؟


آقای احمدی نژاد لطفا خفه شو ، شما نماد تنفری نه نماد تغییر


کسی می‌دونه ا.ن. چه نوع مخدری مصرف می‌کنه؟ احمدی نژاد: در سال 1392 به لحاظ سياسي جزء 10 کشور نخست دنیا هستيم ـ۱۶ کلیک

بابا اگه میدونید به ما هم بگید. این یارو خیلی همه چیز رو خوب می‌بینه.

رفوزه ای داداش! رفوزه! ( احمد سیف)

اگرچه نتوانستم کل فیلم فرمایشات تلویزیونی امشب رئیس جمهور منتخب شورای نگهبان را ببینم ولی متن کامل آن را خوانده ام و پاره هائی از آن را در تلویزیون دیده ام.اولین نکته ای که به نظرم رسید این بود که قرارا زعمای قوم هم به این نتیجه رسیده اند که یکی باید نخ این آقا را بکشد والی باز می رود بالای منبر و برای نظام مشکلات بیشتری ایجاد می کند. برای اولین بار دیدم که از روی کاغذ حرف می زد تا یک مرتبه باز ترمزش نبرد و حرفهای خنده دار و مشکل آفرین نزند. جالب بود که حتی یک بار هم از « خس و خاشاک» سخن نگفت و حتی همان خس و خاشاک ها هم عزیز شدند! و این خودش خوب است....

سخنرانی ا.ن. از شبکه یک صدا و کودتا ـ۳۶ کلیک


داره میگه اعتراضات دشمنان ۲ دلیل داشت: عظمت و شکوه انتخابات و دوم مورد تایید قرار گرفتن راه ۴ ساله و سی ساله دولت ونظام. صبر کن تا پنجشنبه یک عظمت و شکوهی بره تو پاچه ات که خودت راه ۴ سال ات رو یه شبه بری. میگه با فضای پلیسی مخالفم. خودشم فهمیده که داره هنوز تبلیغات انتخاباتی میکنه٬ میگه من نمی خوام تبلیغات انتخاباتی کنم فقط دارم اعتقاداتم رو میگم. از رهبری هم داره دفاع میکنه که ایشون هم یک رای داره. میگه هوای جوانان رو داریم. میگه ما در ایران آزادی داریم. اما هرکی حرفی داره قانونی حرف بزنه. میگه بعضی ها میگن ۱۳ تا ۱۴میلیون منتقدن. خوب مگه بقیه اون ۲۴ میلیون تغییر نمی خوان و انتقاد نمی کنن. میگه من خودم منتفدم و عاشق تغییرم (با همون لحن مسخره و لهجه مشمئز کننده). باز میگه از برنامه هام بازم صحبت میکنم. میگه هرکی میخواد مدیر بشه من و تیمهام بررسی میکنیم و اعلام میکنیم. سیاست خارجی: واویلا٬ باز مدیریت جهانی٬ قرقره حرفهای موسوی که اول داخل رو می سازیم بعد میریم خارج. میگه دخالت خارجی به بعضی از هموطنان آسیب زدند و بعضی از هموطنان هم با اونا همکاری کردند. میگه «کار بدی کردند» عین یه بچه حرف میزنه. میگه بعضی از دولتهای خارجی هم از ما برنامه می خوان هم تو امور داخلی ما دخالت میکنن با حرکات بچگانه شون (کی به کی داره مشگه). اشاره به کودتای ۲۸ مرداد و تیکه به دخالت انگلیس. دوره جدید پرشورتر و ضرضر همیشگی. تبریک برای پیروزی جدید. حضرت ولیعصر و ... برخلاف قبل یه کمی ریده به خودش٬ خیلی هم توپ و تشر نیومد. انگار که بابا بیخیال شین٬ درستش میکنیم و دیگه تمومش کنین. اصلاً نفهمیدم برای چی اومد حرف بزنه؟ بعدشم سس تبرک تبلیغ کرد که ایرانی sms بزن و جایزه ببر.

حمله یک حشره به‌ ا.ن.!

با وجود تمام مراقبت‌های امنیتی،‌ یک حشره (به بزرگی یک خر مگس) در آغاز سخنرانی‌ ا.ن. به او حمله کرد و او را به یک واکنش عصبی وادار نمود! تحقیقات بعدی نشان داد که این حشره، مطابق یک برنامه طراحی‌ شده، از خارج (احتمالا انگلیس) به داخل آمده بوده است!


انگار كه اون حشره رو خدا فرستاده بود كه به احمدي نژاد بگه از اين هم پست تري ـ۱۲ کلیک


بنا به گفته احمدي نژاد سخنراني ايشان در سازمان ملل همراه بود با ورود هاله نوري به داخل سالن و احاطه كردن احمدي نژاد توسط نور. از آن زمان بر سر اين موضوع بحث‌هاي فراواني در گرفته است، البته خود احمدي نژاد در دفعات بعد سخن خود را رد كرد. بعد از آن گزارشگران هر چه در فيلم‌ها و مدارك مستند گشتند اين هاله را نيافتند. حال بعد از چند سال و بعد از به زور نشستن بر كرسي رياست جمهوري كه در حال واژگون شدن است، مورخ 16 تير به طور زنده احمدي نژاد از طريق تلوزيون جمهوري اسلامي براي مردم سخنراني كرد. مهمترين نكته‌اي كه هر بيننده‌اي را به خود جلب كرد اين بود كه نه هاله نوري آمد، نه نيمچه نوري و نه حتي باد خفيفي، بلكه با شروع سخنان احمدي نژاد و به محض گفتن اللهم عجل.... حشره‌اي وارد محل سخنراني شد و به سمت احمدي نژاد با شوق و علاقه فراوان رفت. بنابر گفته يكي از شاهدان عيني: اين رو هم خود احمدي نژاد احساس كرد،‌‌ احساس كرد يه يكهو فضاي محيط عوض شد و همه مردم در اون چند دقيقه مژه نزدند، اينكه مژه نزدند دروغ نيستا، اغراق نيست، چون همه داشتن به كلنجار حشره و احمدي نژاد نگاه مي‌كردند، انگار كه اون حشره رو خدا فرستاده بود كه به احمدي نژاد بگه از اين هم پست تری

اگر خرمگس نبود ، ما توی بالاترین چه چیزی را در مورد ا.ن لینک می کردیم و فرت و فرت بهش مثبت می دادیم ؟!


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات